Здравейте колеги, търсих в темите но поне аз не открих нищо. Проблема е следния, когато колата не е в движение и при разклащане на волана на горе, на долу се чува някакво пукане, възможно ли е да се е разхлабила гайката която го държи или е от каре на волана.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Имам въпрос за волана
Collapse
X
-
Гаиката ако не е пипана няма как да се развие.....дори и да е пипана и да се е развила шлиците там са на конус и хващат доста здраво.Няма как волана да ти се мести от там.Ако имаш проблеми с каре то луфта ти нямаше да е нагоре надолу ами наляво на дясно.Според мен проблема ти е в някоя от втулките на самия прът които са.Ня тах лагерува кормилния прът като го въртиш.На Темата ми се бяха разбили и малко си е хамалогия да се сменят.Има доста разглобяване.5 Ланчии зад гърба си!
И една Alfa 166 със смесени чуства засега!
-
Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщениеГаиката ако не е пипана няма как да се развие.....дори и да е пипана и да се е развила шлиците там са на конус и хващат доста здраво.Няма как волана да ти се мести от там.Ако имаш проблеми с каре то луфта ти нямаше да е нагоре надолу ами наляво на дясно.Според мен проблема ти е в някоя от втулките на самия прът които са.Ня тах лагерува кормилния прът като го въртиш.На Темата ми се бяха разбили и малко си е хамалогия да се сменят.Има доста разглобяване.Alfa 166jtd,1999
Comment
-
Луфта можеш да го локализираш, ако с едната ръка се протегнеш дълбоко под таблото и хванеш карето, а с другата разклащаш волана /искат се дълги ръце, и гледай да не прищипеш някой пръст/.
Във всички случаи изобщо не е желателно да караш колата, без да си определил проблема. Може да не е, но може и да е нещо опасно - к`во ли да ти се откачи или блокира воланът в движениеAlfa Romeo 147 JTD 115hp+
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Comment
Comment